2012. december 23., vasárnap

Ünnepi frizura, smink

Sziasztok!

Rég jelentkeztem, de ez érthető, hiszen elég eseménydús hetet tudhatok magam mögött. :) Kedden, szerdán és csütörtökön vizsgáztam, és szerencsére mind ötös lett! :) Utána meg készülődés a karácsonyra, és a következő vizsgára. Szóval nem unatkoztam. :)
Mivel holnap már Szenteste, ezért mindenképpen valami karácsonyi témáról szeretnék írni. Ahogy azt a cím is elárulja, frizura, smink és manikűr tippeket, ötleteket hozok nektek. Vágjunk is bele! :)

Haj


Az első egy szép ünnepi konty, a már jól ismert csajoktól. :) Remélem ez a frizura is tetszeni fog nektek. :)


Ez is jónak tűnik, bár kell hozzá egy-két kütyü, például hajsütő. A toll helyett én valami mást raknék a hajamba, de amúgy nagyon szép lett szerintem.:)


Egyszerű, de nagyszerű! Csak hullámcsatt, sok haj és türelem kell hozzá! ;)

Smink


Szép, aranyos csillogás :)


Nagyon jó lett szerintem, bár én még lehet, hogy raknák rá egy kis csillogást. :)


Kicsit merészebbeknek ajánlanám Alli szép, színes sminkjét :)

Köröm

Forrás
Forrás

Forrás

Forrás

Remélem tetszenek az ötletek, és tudtok ihletet meríteni. :) Én még nem találtam ki, melyiket valósítom meg, de lehet, hogy végül magamtól alkotok valamit. :)
Jó készülődést, várakozást!


Nagyon boldog karácsonyt mindenkinek! :) Legyen szép, áldott ünnepetek! :)

6 megjegyzés:

  1. Oh, nem vagyok egy piros mániás, de az első köröm lakkozás nagyon szép! Neked is Kellemes Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  2. A rénszarvasos köröm... Ahhh :D Nagyon cuki. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a piros OPI és a szarvasos köröm a kedvencem :)

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...