2013. február 13., szerda

Hajgöndörítési módok

Sziasztok!

Ez a poszt Iluss kérésére született meg, remélem hasznát veszitek, bár valószínűleg sok újat nem fogok mondani, de legalább itt vannak egy helyen a különféle lehetőségek, amivel hullámos vagy göndör hajat lehet csinálni. :)

1. Hajgöndörítővel

Talán ez a legkézenfekvőbb, és egyben a legkárosabb is. Viszont rendkívül egyszerűen és gyorsan lehet vele szép hullámos hajat varázsolni. Többféle göndörítő is létezik, és persze az eredmény ennek megfelelően változik. Íme néhány példa:


Egyszerű, csavarós technika. :) Nem feltétlen kell hozzá ilyen kütyü, nekem például a Remington Sleek & Curl van meg, és azzal is remekül meg lehet csinálni. :)


Egy másik fajta göndörítővel, kicsit talán hosszadalmasabb, de megéri :)

2. Hajcsavaróval

Ez is viszonylag egyszerű és ismert megoldás, csak csavarók kellenek hozzá, ami azért költségtakarékos is. :) Meg ugye a meleg vas se égeti a hajunkat ;) Ezeket is különféle méretben lehet kapni, az egész kicsitől, az óriásig. :D Múltkor én is vettem egy párat, de még nem sikerült rendesen kipróbálni. De majd lesz róla poszt, ha szeretnétek! :)



3. Ceruzával vagy tollal

Ez az alternatív módok közé tartozik, eddig még nem is hallottam róla. :D De elképesztő a dolog, tuti kipróbálom majd! :)


Nézzétek meg, nagyon jó lett! :) Egyszerűnek tűnik, de látványos az eredmény! :)

4. Zoknival

Ezt már több blogon is láttam, és elég jó megoldásnak tűnik. Olcsó is, nem is káros, csak vicces. :D


Hihetetlen! Gyönyörű loknik! :)

5. Fonással

Ebből nem igazán göndör, hanem inkább hullámos haj lesz, de az is szép tud lenni. :) Fond be nedvesen a hajad, majd így feküdj le aludni. Reggel bontsd ki, és már kész is vannak a szép hullámok! :) Majd ezt is megcsinálom, és hozok képeket! :)

6. Csavargatós módszer

Ez talán egy kicsit bonyolultabb, legalábbis elsőre. De az eredmény nagyon látványos!



Persze ezeken kívül még sokféle lehetőség van, majd még megmutatom, hogy én hogy szoktam nagy göndör hajat varázsolni magamnak! :D

Remélem tetszettek! Ki próbáljátok valamelyiket?

10 megjegyzés:

  1. Hűűű, a ceruzás a kedvencem. :) Nem is hallottam eddig még róla, nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  2. Van egy két ötletes módszer... :D Az a ceruzás zseniális... =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Majd én is kipróbálom, aztán beszámolok. :)

      Törlés
  3. Nekem a harisnyás a kedvencem,tuti kipróbálom!:)
    A 6.szerintem órákig tartana még megcsinálnám a hajamon,de azért az is jó.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A harisnyás könnyűnek tűnik, majd én is letesztelem. :)
      Az utolsót is érdemes kipróbálni szerintem, egyszer mindenképp, ha van időd. :D

      Törlés
  4. Aztaaaaa! :D

    Nagyon szépen köszönöm! :)

    A zoknis nálam az abszolút favorit! Kipróbálom, és tuti, hogy beszámolok róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :)
      Na, kíváncsi vagyok rá! :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...