2013. február 26., kedd

Öltözz úgy mint... Miranda Kerr

Sziasztok!

Elég rég volt divattal kapcsolatos bejegyzés, és mivel ez is nagyon érdekel úgy gondoltam, hogy csinálok most egyet. :)
Az ötlet tudom nem újdonság, számtalan női divatmagazinban van ilyen, de gondoltam én is megcsinálom a magam változatát. :) Remélem nektek is tetszik.
Elsőnek Miranda Kerr-t választottam, aki szerintem nagyon szépen és stílusosan öltözködik. A lenti képen lazára vette a figurát, az outfitje lezser, de mégis divatos. Habár az idő még nem engedi, hogy így járkáljunk az utcán, de reméljük nemsokára melegebb lesz! :)


Dress like... Miranda Kerr

Szalmakalap - H&M
Napszemüveg - Mango
Top - H&M
Állatmintás nadrág - Stradivarius
Táska - Stradivarius
Szandál - H&M

A képet a polyvore segítségével raktam össze, szóval ott is megtaláljátok. :) Igyekeztem olyan darabokat válogatni, amelyek Magyarországon is fellelhetőek és nem is olyan drágák. Mindegyiket megtaláljátok a márkák honlapján! :)

Hogy tetszik az összeállítás? Öltöznétek így?
Legyen még ilyen jellegű bejegyzés? Legközelebb kit látnátok szívesen? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...