2013. február 17., vasárnap

Heti kedvencek 10

Sziasztok!

Elérkeztünk a 10. heti kedvenchez! :) Nem semmi, már 10 hete csinálom. :) Köszi, hogy velem tartotok! :)

Kreatív


Mi mindent ki lehet hozni egy kanálból! :D

Szépség


Különleges szépség - Mila Kunis :)

Stílus


Szeretem a pöttyös cuccokat :)

Köröm


Érdekes technika :)

Haj


Hát igen, odavagyok a hullámos hajért :D


Állatvilág


Annyira édesek, hogy nem igaz :D


Idézet


Így igaz! :)

Finomság


Hm, macaron :)

Helyek


London <3

Zene



Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem David Guetta produkcióit, főleg a pörgős dalokat. :D Ez ugyan egy lassabb szám, de nagyon szép szerintem. :)

Hogy tetszenek? Hogy telt a hét? :)

A képek forrása: www.pinterest.com

5 megjegyzés:

  1. Oh, az a pöttyös ruha az övvel és a kalappal telitalálat! :) Épp megfogadtam, hogy nyáron már tényleg kéne kalapokat hordanom, akkor is megnéznek miatta az utcán! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, annyira jó! :) Nekem is van egy kalapom, de eddig még csak vízparton hordtam. :D

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...