2013. január 21., hétfő

Heti kedvencek 6

Sziasztok!

Mivel tegnap haulos bejegyzés volt, ezért ma hoztam nektek a kedvenc képeket. :) Remélem tetszenek! :)

Kreatív


Mennyi mindent lehet kihozni egy villából! :)

Szépség


Jessica Biel :)

Stílus


Keira Knightley kifinomult, tündéri stílusa :)

Köröm 


Nagyon jópofa ;)

Haj


Rövid hajúaknak jó kis frizura :)

Állatvilág


Kis apróság :) <3

Idézet


Elgondolkodtató :)

Finomság


Áfonyás turmix :)

Helyek


Marie Antoinette faluja (Versailles, Franciaország)

Zene


Jó kis zene :)

Hogy tetszenek a képek? Hogy telt a múlt hét?

A képek forrása: www.pinterest.com

2 megjegyzés:

  1. Az idézet nagyon igaz! Utána persze azért rögtön kedvet kaptam Franciaországhoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. :) De azért én is szeretem a szép helyeket. Pl a természeti csodákat. :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...