2013. január 27., vasárnap

Heti kedvencek 7

Sziasztok!

Hogy telt a hetetek? Nekem többé-kevésbé jól. :) A vizsgákat letudtam, most már itt a jól megérdemelt pihenés. :D Ennek keretében elmentem vásárolni, amint azt láthattátok is. :D Na meg ugye moziban is voltam, szóval nem panaszkodok. :)
Most pedig itt vannak a kedvenc képek! :)

Kreatív


Szép kis karkötő :)

Szépség


Emmy Rossum :)

Stílus


Ez a rózsaszín annyira jól illik a szőke hajához :)

Köröm


Cuki :D

Haj


A loknik mindig feldobják a frizurát :)

Állatvilág


Egy ölelést? :D

Idézet


Hát igen, előfordul :)

Finomság


Hm, nyami :D


Helyek


Malajzia

Zene


Annyira jó! Energikus, lüktető zene :)

Nektek hogy telt a hetetek? Hogy tetszenek a képek? :)

A képek forrása: www.pinterest.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...