2012. július 16., hétfő

3+1 nyári szett

Sziasztok!

Ismét ruhaösszeállításokkal jelentkezem, csak hogy legyen egy kis szó a divatról is. :) Itt a fesztiválszezon, rengeteg fesztivál, program közül lehet válogatni. Csakhogy néhányat említsek: Heineken Balaton Sound, Sziget fesztivál, Hegyalja fesztivál, DumaFüred és ezek csak a zenei fesztiválok, de vannak gasztronómiai, kulturális fesztiválok is. 

1. Az első szett tehát ilyen fesztiválos, de akár utcára is fel lehet venni.

A táska a Bershka-ból, a többi a H&M-ből van
Nekem tetszik ez a laza és praktikus, de mégis divatos összeállítás. A lapostalpú cipő szerintem akár kényelmes is lehet, ha sokáig akarsz állni, járkálni. A kedvencem a menta színű nadrág, ez most nagyon trendi, én is már mióta gondolkodom rajta, hogy be kellene szerezni egy ilyen színű cuccot. :) Nektek hogy tetszik?

2. Kicsit elegánsabb összeállítás következik, amit mondjuk kiállítás megnyitóra, egy puccos partira, vacsorához javasolnék.

Táska: Mango, többi: H&M

Ez a ruha egyszerre elegáns és népies, nagyon tetszik a mintája. A színe sötét, de mégis vibrál, és egy kis játékosságot is sugall. A cipő pedig jó befektetés szerintem, mert fekete, amit bármihez fel lehet venni, és elegáns is, nagyon divatos. Én szívesen elmennék egy ilyen szettben, mondjuk egy elegáns étterembe vacsorázni. :) Ti hová vennétek fel?

3. Partytime - ez a szett egyértelműen jó egy buliba, de a ruhadarabokat külön-külön is fel lehet venni.

Minden a H&M-ből van

Kicsit sötét ugyan, de ugyanakkor szexi és vadító szerintem. Az ujjatlan top rafinált csíkozása és a bőr(hatású) naci szerintem garantált siker egy buliban. ;) A blézer pedig jó hazafelé, ha esetleg fáznál. A fekete kis cipő itt is visszaköszön. :) Ezt a szettet merészebb csajoknak ajánlom.

+1. Hogy a pasik is örüljenek, megpróbáltam nekik is összeállítani valamit. :)
Nadrág, póló: Bershka, napszemüveg: Aviator (e-napszemüveg), cipő, kalap:  H&M
Alig találtam normális pólót, olyanokat tudnak gyártani... XD De nekem bejön ez az összeállítás, szerintem egész stílusos lett.

Ti mit szóltok? Felvennétek valamelyiket?
Szép estét!
J.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...