2012. július 31., kedd

Hazaértem

Sziasztok!

Ismét itt vagyok, újult erővel vetem bele magam a blogírásba. :) De előbb egy kis beszámoló következik, utána pedig a következő napok feladatairól mesélek. Ne aggódjatok, érdekes lesz! ;)

A nyaralás jól alakult, a Balatonon voltam a barátommal. :) Az időnk nem volt mindig olyan fényes, de ezeken a napokon kirándulni mentünk. Egyik nap például ellátogattunk Balatonfüredre. Aki még nem járt ott, az mindenképpen nézze meg, menjen el, de aki már volt ott korábban annak is érdemes visszanézni. :) Sok érdekes látnivaló van, például a Lóczy-barlang, és ha már rászánod magad, hogy elmenj odáig, mindenképpen menj fel a Jókai-kilátóba, mert nagyon szép a kilátás.

Balatonfüred, a háttérben a Tihanyi-félsziget

És az elmaradhatatlan hattyúk :)
Sajnos az új térről, kiépített partról már nem tudtam fotókat csinálni, mert merülőben volt a fényképezőgépem. Pedig nagyon szép lett, voltak rózsalugasok, meg szobrok. Tényleg érdemes ellátogatni ide. :)
A nyaralás hátralevő részében az idő is jobb lett, szóval fürdeni is tudtunk azért, na meg barnulni. :D Szóval, én nagyon jól éreztem magam, de néha gondoltam a blogra is, hogy miket írhatnék. Na majd meglátjátok. :)

Az elkövetkezendő napokban sütni-főzni fogok, mert szülinapi bulit fogunk tartani apukámnak. :) Szóval kicsit el leszek foglalva. A következőket találtam ki:
Lesz sok sok bonbon (reményeim szerint): pl. fehércsokis-nugátos, rumos-meggyes-marcipános, fehércsokis-mandulás, túrórudis, raffaellos :)
Ezen kívül még csokicsipsz, őszibarackos pite és sajtos pogi. 
Drukkoljatok, hogy sikerüljön megcsinálni! És persze, ha szeretnétek, a recepteket megosztom veletek is, sok-sok fotóval! :)

Végül pedig a mai szerzeményeim:


Darabja 210 Ft volt, ami szerintem nagyon jó ár, talán gyanúsan jó. Majd meglátjuk. Ha érdekel, beszámolok róla. Legyen egy ilyen poszt? És melyiket próbáljam ki először? :)

Ti vettetek már ismeretlen márkájú körömlakkot?
További jó nyarat!
J.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...