2012. augusztus 2., csütörtök

Things I like now





Az utóbbi időben elég sok minden foglalkoztat. Az első persze a család és a barátok. :) De emellett még ott van a főzés is (erre gondolom már rájöttetek :D). Van két kedvenc magazinom, amit mostanában mindig megveszek. Sőt, igazából három.


Nézzük szépen sorban:


Receptözön

Van az alapmagazin, és van a Sütemények különszám. Mindkettőt nagyon szeretem. Ami jó benne, hogy nagyon olcsó, viszont tele van sok jó recepttel.
Többnyire olvasók által írt, kitalált receptek vannak benne, amitől a kezdő "szakács" talán nem érzi annyira feszélyezve magát, könnyebben el tudja készíteni a z ételt. Legalábbis én így gondolom. Bár az igazat megvallva még nem csináltam belőle semmit. De jónak tűnnek. :)





Nők Lapja Konyha

A Nők Lapja amúgy is egy igényes újság szerintem, és ebből kifolyólag a receptekkel foglalkozó magazinuk is nagyon jó. Ez már kicsit drágább, mint a Receptözön, de még mindig megéri. Ínycsiklandó receptek vannak benne, nagyon színes és szép fotókkal. Ebből már sütöttem valamit, ami nem sikerült túl jól sajnos... Nem tudom, hogy a recept hibája-e, vagy az enyém, de mindent úgy csináltam, ahogy le volt írva. Majd nemsokára kipróbálok egy újabb fogást, hátha az jobban sikerül. :)




Good Food

Az eddigi kedvencem! Nagyon nagyon tetszik a magazin, nem véletlenül imádják külföldön is. És most végre megérkezett Magyarországra is. :) Aki eddig még nem fedezte fel, annak most a figyelmébe ajánlom. Finomabbnál finomabb receptek vannak benne, gyönyörű fotókkal. Rendkívül tartalmas és igényes. Olyan sztárchéfek is írnak bele, mint Gordon Ramsay vagy Jamie Oliver, de hazai hírességek (nem feltétlenül szakácsok) is megszólalnak.
Nem túl olcsó, de szerintem megéri. És ha valakinek megtetszik, érdemes előfizetni rá. Már én is tervezem. :)




Végül pedig, ha valaki eddig még nem tudta volna (bár ez kb lehetetlen), most megy a 30. Nyári Olimpia, méghozzá Londonban. Rengeteg oldal, az összes újság, és szinte mindenki ezzel foglalkozik. Én is szoktam nézni, és tegnap nagyon örültem Gyurta Dani sikerének. Azt kívántam, bárcsak ott lettem volna. Terveztem is, hogy kimegyek, de sajnos nem jött össze. Talán majd legközelebb. :) Mindenesetre itthonról drukkolok a magyaroknak, tegyétek Ti is ezt! :) Lehet, hogy nem számít sokat, de talán igen. :)

Ami még mostanában lefoglal, az az olvasás. Jelenleg a Csokoládé folytatását, a Csokoládécipőt olvasom. Nagyon magával ragadott a hangulata, nagyon érdekes, alig bírom letenni. Megyek is, folytatom. :)

További szép napot!
J.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...