2012. augusztus 11., szombat

Körömlakk teszt

Még csak ismerkedek a lakkozással, eddig nem igazán szerettem... Pedig annyi lehetőség rejlik benne, és remekül ki tud egészíteni, fel tud dobni egy szettet. :) Ezért most vettem 3 lakkot, amiket már mutattam korábban, de most megint megmutatom. :) Szerintem ezek alapszínek, azért kezdem ezekkel.


Mint már említettem 210 forintba került darabja, ami azért meglehetősen jó ár szerintem. Elsőnek a vöröset próbáltam ki. Ez ugye minden nőnek kötelező szín, nagyon dögösen hat.



A lakkon magán semmi írás nincs, szóval eléggé noname, a cimkéjén van annyi, hogy Gála, talán az lehet a márka. Ehhez képest viszont nagyon jó. Kb annyira tartós mint a többi lakk, 3 nap után is még aránylag tartja magát. :) Viszont legalább kétszer kell felkenni, hogy szép színe legyen. De az árához képest nagyon jó, eddig megérte. Remélem a későbbiekben is jó szolgálatot tesz. :)
Amúgy ilyen 100 forintos boltban vettem, szerintem van ilyen több helyen is.

Nektek hogy tetszik? Vettetek már márkátlan lakkot? Vagy jobban bíztok az ismert márkákban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...