2012. augusztus 25., szombat

Tűzijáték - kicsit másképp

Mint már mondtam, harmadjára voltam most az augusztus huszadikai tűzijátékon, de eddig még nem igazán fotóztam. Most eljutottam idáig is. :) Bár még így se volt tökéletes, mert azt elfelejtettem megnézni, hogy hogyan is kell tűzijátékot fotózni. :D De valami csak lett belőle, bár tudom, hogy így nem lehet visszaadni azt, amit én láttam. Azért csak élőben, a hangeffektekkel a legjobb. :)

De most következzenek a képek! Sajnos nem vagyok profi fotós, szóval ezek nem olyan szokásos tűzijátékos képek lesznek. Mondhatnánk, hogy rosszul sikerültek, de szerintem inkább érdekesen.


A Parlement előtt telepedtünk le, mert itt nem voltak annyian, és aránylag jól lehetett látni mindent. Szerintem nagyon szép így kivilágítva az épület. :)


Mindenhol ilyen emberek rohangáltak, és kínálgatták portékájukat... Nagyon nem szeretem ezeket a fényes, pörgős cuccokat, de itt érdekesen mutatnak.


Kicsit homályosan...
 



Engem a pitypangra emlékeztet :)

Mintha szívek lennének :)



Hogy tetszettek? Ti néztetek valahol tűzijátékot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...