2012. augusztus 9., csütörtök

Belvárosi kalandozások - Cukorkamennyországban jártam

A minap Budapesten jártam az egyik barátnőmmel. Volt egy hely, amit már régóta meg akartam keresni, megnézni, hogy tényleg olyan jó-e mint mondják. Így hát gondoltam, felkeressük. Nehéz volt megtalálni, egy kis mellékutcában van, de végül csak meglett. :) És ha már ott voltunk, ugye muszáj volt bemenni. :D 
Mikor beléptünk az ajtón a lélegzetünk is elállt. Én még ilyet nem láttam. A helyiség nagyon fehér volt és modern. De olyan módon, hogy az még nekem is tetszett, pedig én nem szeretem a modern építészetet.
Aztán körülnéztünk. Volt mit szemügyrevenni. Rengeteg édesség, cukorka, csokidrazsé volt ott. Hegyekben sorakoztak a nyalókák, és jelly beans drazsék. Varázslatos volt, és az egésznek olyan amerikai hangulata volt. Nagyon tetszett. :)
Megpróbáltunk választani valami süteményt, de nagyon nehéz volt. Annyiféle különlegesség volt, annyiféle íz, forma, hogy nagy kihívás volt helyesen dönteni. De aztán csak sikerült. Én egy Bebop nevezetű könnyed kis sütit ettem, a barátnőm pedig az Amerikai álom nevezetűt. Nagyon-nagyon finomak voltak. Az enyémet annak ajánlanám, aki szereti a gyümölcsös-joghurtos dolgokat, és annyira nem bírja a töményet. A másik süti mogyorós volt, és sokkal töményebb. De itt szinte minden az volt, tele csokival, cukorral, mindennel. Szóval azért ne szokjatok rá, de érdemes egyszer mindenképp elnézni ide, nem mindennapi élmény lesz, nem egy szokványos cukrászda ez.








Még a mosdó is édességből volt :D

Barátnőm sütije

És amit én ettem :)
 Tényleg nagyon nagyon finom, bár kicsit drága, de egyszer mindenképp érdemes benézni ide, és megkóstolni valamit, vagy akár mindent. :) Én legszívesebben ezt tettem volna. :)
És, hogy mi is ez a hely? Sugarshopnak hívják, de nekem maga a Cukorkamennyország. :) Menjetek el, nézzétek meg. Itt a cím: 1061, Budapest, Paulay Ede utca 48. Az Oktogontól nem messze található, a Jókai tér környékén, egy kisebb utcában. De úgy tudom Újpesten is van valahol. :)
Menjetek el, próbáljátok ki! További tájékozódáshoz pedig itt a weboldala .

Nektek hogy tetszik, elmennétek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...