2012. augusztus 23., csütörtök

Aug. 20.-ai outfit

Tudom, ez a poszt egy kicsit elkésett, de eddig nem jutottam géphez (néhány cikket előre megírtam), mert elutaztam Kecskemétre. Majd erről is lesz egy beszámoló, plusz az ottani vásárlásaimról. :)
Az államalapítás alkalmából rendezett tűzijátékot már harmadjára nézem Pesten. Eddig mindig nagyon tetszett, különleges élmény, jó az ilyeneknek a hangulata. Érdekes, mert régen - bevallom - féltem a tűzijátéktól... Nem bírtam a hangját, féltem, hogy rám esik, ésatöbbi :D De most már szeretem. :)
Na de most elsősorban azt szeretném Nektek megmutatni, hogy mit viseltem ezen az ünnepnapon. Később majd lesz szó magáról a tűzijátékról is, rengeteg képpel, mert fotóztam is. :)

Lássuk a mostani képeket! (Sajnos nem lett túl sok, de azért remélem látjátok a lényeget :))

Napszemüveg: Six
Csipkés boleró: Stradivarius
Atléta: Bershka
Nadrág: Orsay
Masnis nyaklánc: saját készítésű


Nagyon szeretem ezt a kis bolerót, olyan népies hímzése van, csak az a baj vele, hogy eddig nem nagyon tudtam hova felvenni, mert szerintem eléggé elegáns, ünnepélyes. De ez az ünnep jó alkalom volt. :) A póló is kényelmes viselet, jó az anyaga is, meg a színét is nagyon szeretem. A nadrág amolyan alapdarabféle, mert ugye fekete, és lehet ünneplőként is hordani, de egy buliba is tökéletes. :)

Itt készültek a képek:

Eiffel tér :)


Szépen megcsinálták ezt a teret, érdemes elnézni ide egyszer. :) Szép a fű, és úgy alakították ki, hogy le lehet ülni, mintha lépcső lenne. Körben szép épületek is vannak, úgyhogy én szeretem ezt a helyet. Plusz jó dolog, hogy könnyen megközelíthető, hiszen ott van a Nyugati pályaudvar mellett.


Hogy tetszett? Ti milyen stílusban öltözködtök?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...