2012. július 1., vasárnap

Pest megér egy estet

A június hónapot azt hiszem egész jól zártuk tegnap. Szeretett fővárosunkban jártunk, kíváncsi voltam, milyen az élet este Pesten. Nem kellett csalódnom. :)
Hogy ti is ráhangolódjatok, itt egy jó kis zene a Csinibabából.


Eredetileg a Füvészkertben akartunk tenni egy sétát, de meglepő módon már 5-kor zárva voltak. Ki hallott ilyet? :D Pedig milyen romantikus lenne egy szépen kivilágított kertben sétálgatni este. 
Mivel ez nem jött össze, más elfoglaltság, látnivaló után kellett néznünk. Így hát megnéztük magunknak a KöKi Terminált. Most jártam itt először, úgyhogy új volt minden. Nagyon szépen megcsinálták ott a metrot, meg az új plázát. Bár nem tudom minek kellett egy újabb, amikor már annyi van. Erről hosszasan tudnék mesélni, vitatkozni, bár, van kivel? :D
Egy jó dolog viszont mindenképpen volt a plázában, ez pedig a már említett Desszert Mester, aminek itt található egy aprócska boltja. De azért vannak ott jó dolgok, szerintem eltöltöttem ott vagy fél órát, amíg válogattam. Mert gondoltam, ha már eljöttem idáig veszek valamit. Volt sok szaggatóforma, meg Candy Melts csoki, ami állítólag jól olvad, és könnyen használható bevonáshoz. Meg rengeteg apróság, és forma bonbonkészítéshez, habzsák, és minden amit akartok. Ezt a boltot nekem találták ki! :D Végül muffin papírt vettem, színeset, pöttyöset. :)
Ezután irány a belváros, és az Egyetem tér. Ezt is nemrégiben csinálták meg, újították fel. Nagyon szép lett szerintem.

Lapozó könyvszökőkút :D

ELTE épülete


Talán a Károlyi kastély oldalán található


Továbbhaladva egyre furcsább dolgokat láttunk. A Vörösmarty téren például rengetegen voltak, sok kiülős étterem, kávézó volt, nagyon hangulatos volt az egész. Úgy éreztem magam mint egy turista, főleg a fényképezőgéppel a kezemben. Aztán belecsöppentünk valamilyen szabadtéri koncertbe, a Balatonföldvári Fúvószenekar játszott, méghozzá nagyon szépen. A Karib-tenger kalózai főcímzene persze kihagyhatatlan volt, de hát ha egyszer annyira jó. :D





Egy kicsit arréb:

Nosztalgia villamos
 
Jó volt a hangulat :)



Zárásképp pedig ellátogattunk a Szabadság térre, ahol óriás kivetítőn ment egy film, és padokon ülve lehetett nézni. Hogy mik vannak. :D Így visszatekintve kijelenthetem: Pest megér egy estet. :)

Nektek melyik a kedvenc helyetek Budapesten?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...