2012. június 30., szombat

Bonbonforma akció

Bonbonimádók figyelem!

Tegnap voltam a WestEnd-ben, ahol van egy remek kis szilikonos bonbonformás "üzlet". Aki nem tudná melyikről beszélek, elmondom, hol van. Az aluljárószinten található, a Mekitől nem messze, kb a New Yorkerrel szemben. Ez igazából egy ilyen bodé, vagy állvány. Nem tudom pontosan hogy hívják, de az a lényeg, hogy ne egy üzletet keressetek.
Na, és ami a lényeg, hogy itt mindenféle Silikomart cuccokat árulnak, ami tapasztalatom szerint jó márka, beválik. :) Van itt rengeteg bonbonforma, egyéb szilikonos sütőformák, muffinforma, és egy remek kis csokiolvasztó-bonbonkészítő szett, ami most felkerült a kívánságlistámra. :) 




Most pedig akció van: ha különböző dolgokat veszel, akkor az elsőre 10%, a másodikra 20%, és így tovább max. 5-ig, kedvezmény van. Ha viszont mondjuk két egyforma bonbonformát vásárolsz, akkor a másodikra 50% kedvezmény van. Szerintem érdemes elgondolkozni, hogy most vegyél-e valamilyen formát vagy később. De minden egyre drágább lesz, szóval ha tényleg akarsz venni, szerintem most érdemes.:) Nem tudom meddig tart az akció, ott se tudták megmondani, de jobb ha minél hamarabb veszel. Lehet, hogy ma még én is visszanézek és befektetek néhány formába. :)
Egyéb beszerzési helyek:
shopline (itt is van néhány forma, egy kicsit olcsóbban mint a WestEnd-ben lévő boltban)
desszert mester (ez is egy nagyon hasznos oldal, a formákon kívül még vannak ötletek, tippek, receptek is)
gasztroshop (szerintem ez egy jó kis oldal, rengeteg minden van, bár az árak kicsit borsosak)

Ezen kívül néha még a Butlers-ben is látni formákat, pár száz forinttal olcsóbb mint máshol, de a választék nem túl nagy.

Jó nézelődést, vásárlást! :)

J.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...