2012. június 4., hétfő

Sapkás süti?



Nemrég kezdtem el nézni egy sorozatot, csak úgy, kikapcsolódásképpen két tanulás között. A címe: 2 Broke Girls.


Nagyon megtetszett, mert vicces, szórakoztató, és inspiráló is.
Két lányról szól, akik közös vállalkozásba akarnak kezdeni. Az egyiküknek a stílusa Barneyra (Így jártam anyátokkal) emlékeztet. :D De a lényeg, hogy cupcaket csinál, és a vállalkozásuk is erről szólna. Engem nagyon megihletett ez a sorozat és elhatároztam, hogy én is cupcakeket fogok gyártani. :)
De előbb nézzük, hogy mi is az a cupcake (bár gondolom van már, aki hallott róla :)). Amerikából származik, ahogy azt a neve is mutatja. Nem igazán lehet lefordítani magyarra, de valami olyasmit jelent, hogy bögrés süti. Tulajdonképpen az a lényege, hogy van egy "sapkája" és ez az, ami megkülönbözteti a muffintól, hogy a tetején még van valami, lehet az krém, cukormáz, vagy amit csak akartok. :) Nekem megtetszettek ez a kis sütik, olyan ennivalóak és cukik. :) Hogy lássátok miről is beszélek pontosan, itt van néhány kép:






Szóval ez most az új szenvedélyem, talán megértitek, hogy miért. :D Remélem hamarosan megoszthatom veletek a sikerélményemet, na meg a fincsi recepteket. ;)

Wish me luck! :)

J. A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...