2012. június 14., csütörtök

Újra kisütött a nap

Mióta betörtek állandóan olyan érzésem van, mintha valaki figyelne, mintha valaki mindig ott lenne a másik szobában, ahol én nem vagyok... És mikor az az illető ellopta a laptopom, nem csak azt vitte el, hanem a biztonságérzetem, és a kedvem is.
De mostanra már kezd javulni a helyzet. :) Újra tele vagyok tervekkel, igyekszem lekötni, lefoglalni magam, hogy ne gondoljak folyton arra. Példának okáért a barátommal együtt részt vettem egy Guinness-rekord megdöntésében. :) Igen, ott voltunk a Milka Nagy Lassúzós Napon, és fantasztikus volt. Az a sok ember egy célért küzdött. Még gyerekek is voltak, akik nagyon édesen táncoltak egymással. :) És persze sikerült megdönteni a rekordot! És olyan jó érzés, hogy ehhez szükség volt rám is!
Aztán másnap a Red Bull Röpnapra látogattunk el, ami szintén érdekes volt, még sose voltam ilyenen. Vicces volt ahogy a sok házilag készített "repülő" sorra beleesik a vízbe. :D Mert, hogy repülni nem nagyon repültek. Legalábbis azok nem, amiket mi láttunk. Végig nem maradtunk, egyrészt az eső miatt, másrészt mert utána benéztünk a WAMP-re is. Az Erzsébet téren volt ez a művészpiac, ahol neves vagy még nem olyan neves, de tehetséges alkotók munkáit lehetett megvenni, megcsodálni. Nekem a legjobban a GomBolt széria tetszett a fércművektől. Például ez az édes teknős:
De még rengeteg szép ékszerük volt, mutatok néhányat:





Annyira szépek és ötletesek szerintem. Tetszik a fém és a szövet gombok kombinációja. :) Nektek hogy tetszik?
Facebookon is fenn vannak: itt 
Persze rajtuk kívül is volt sok tehetséges művész, pl a Cifra Design , vagy a rosehip . És én is megihletődtem, lehet, hogy ékszereket fogok tervezni, már vannak is ötleteim, csak kell valaki, aki kivitelezi és finanszírozza. Jelentkezők? :D

Minden jót nektek,
J.A.

2 megjegyzés:

  1. Én jelentkezek. Szívesen támogatlak, ha megmondod miben kell. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Egyelőre még a tervezési fázisban vagyok, de majd szólok! :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...