2012. július 12., csütörtök

A legjobb bonbonos oldalak

Mint már említettem, nagyon szeretem a bonbonokat, mind megenni, mind készíteni. Most összegyűjtöttem a 3 kedvenc bonbonos oldalamat, ahonnan az ihletet merítettem, és amik elláttak jó tanácsokkal.


Mind a design, mind a tartalom kiváló, igényes. Ez volt az első bonbonos oldal, amire rábukkantam még régen, és azóta is ez a kedvencem. Rengeteg recept van, a legkülönbözőfélébb ötletek, hagyományos sütemények bonbonformában, mint például a képen látható dobostorta bonbon, de van zserbós is, találhatunk Toffifee receptet is, és még egy csomó klassz dolgot. Ezen kívül, aminek különösen örültem, tippek is van, hogyan kell temperálni, kikenni a formákat, milyet érdemes venni és miért, hol lehet beszerezni dolgokat, hozzávalókat. Nagyon tetszik ez az oldal, a szerkesztőjének további sikeres munkát és kitartást kívánok! Ti pedig csemegézzetek, nézelődjetek nyugodtan, mert érdemes! :)


2.  Bonbon mánia

Itt is számtalan klassz recept található, és ami külön jó, hogy abc rendbe vannak szedve, szóval könnyen meg lehet találni, amit keresel. Akkor bukkantam rá erre az oldalra, amikor mozart golyó recepteket kerestem. Itt találtam egyet, bár ez inkább kocka, de nagyon meg tetszett. Sajnos még nem volt időm elkészíteni, de majd mindenképpen megpróbálom és beszámolok róla. :)
Szoktak lenni játékok is az oldalon, ahol szuper dolgokat lehet nyerni, például bonbonformát. De ugye a receptek miatt lett az egyik legjobb oldal, viszont amiért csak második, az a design. Nekem annyira nem nyerte el a tetszésemet, talán lehetne kicsit modernebb, vidámabb. Mindenesetre nagyon jó az oldal, és sok tekintetben hasznos. Csak így tovább kedves szerkesztő!



Ez a legújabb kedvencem, pár napja találtam rá. Ezen az oldalon nem csak bonbon receptek vannak ugyan, de abból is van rengeteg. Egy fiatal pár szerkeszti az oldalt, Emőke és Bence. Az eddigiek alapján nagyon szimpatikusnak és ügyesnek tűnnek. :) Már a facebookon is megtaláltam az oldalukat, és persze ment a lájk. :) Rögtön elnyerte a tetszésemet az oldal, mert nagyon szép a designja, és látszik, hogy akik csinálják igazán értenek a főzéshez, azt hiszem, hogy szakácsok. Itt is vannak jó ötletek, technikák, és egy szép lista arról, hogy mit hol lehet, és érdemes beszerezni. 


Jó böngészést a receptek tengerében, és ha sikerült kiválasztani a legszimpatikusabbat, jó bonbongyártást! :)

J.A.

6 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon örülök, hogy tetszik a blogom! Ha bármikor bonbonos kérdésed van, szívesen segítek! Nekem még egy kedvenc bonbonos blogom van, esetleg nézd meg, ha még nem ismered: http://levendulaescsokolade.blogspot.de/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem biztos lesz majd kérdésem. :)
      Igen, láttam a blogodon az oldalt, már meg is néztem. Tényleg jó. :)

      Törlés
  2. KÖszi, hogy itt szerepelhetek.
    Köszi az észrevételt, majd gondolkodom a dizájnon:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiérdemelted :) A design miatt pedig ne fájjon a fejed, azért nem rossz az. :)

      Törlés
  3. Szia! Jajjj hát nagyon köszönjük a szép szavakat és hogy itt szerepelhetünk!! :) Ha bármi kérdésed van bonbonozás vagy bármi más terén szívesen állunk ám rendelkezésedre. :) Bence hobbiszakács én meg a hobbicukrász. :D Ugyan én igazából is cukrász akartam lenni, de nem az lettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nagyon szívesen! :) Igazán jó kis oldal, rendszeresen megnézem, ahogy a többit is. :)
      Elnézést a tévedésért, igazán profinak tűntetek. És végülis, képzettség nélkül is lehettek azok. :) Csak így tovább!

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...