2012. szeptember 13., csütörtök

Alapdarabok - A teve színű gatya

Az Alapdarabok sorozat újabb fejezetéhez érkeztünk el, következzen tehát a teve színű, illetve világos barna nadrág. Már egy ideje nézegetem a boltokban, és nagyon megtetszett. Szerintem alapdarab lehet, mert jó a színe, és elég sokféleképpen variálható. :)



















Ha kíváncsi vagy, én hogyan hordanám, kattints a tovább gombra! :)


How to wear



A burgundi az ősz egyik divatszíne, és szerintem nagyon jól illik ehhez a teve színhez. Ezért főleg így hordanám, de a barackos-rózsaszín is jól mutat vele, illetve a törtfehér, elefántcsont szín. Különböző stílusokat hoztam nektek, van laza, elegáns, nőies, divatos.


Hogy tetszenek a szettek? Melyik a kedvenc? Ti hogy hordanátok ezt a nadrágot?

2 megjegyzés:

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...