2012. szeptember 3., hétfő

Programajánló - Budakeszi Vadaspark

A múltkor ismét kirándulni voltunk a barátommal. :) Felültünk a vonatra, aztán irány a Nyugati, itt átszálltunk a 4-6-os villamosra, a Széll Kálmán téren (nekem még néha Moszkva tér :D) pedig a 222-es buszra. A Szanatórium utcánál szálltunk le, innen kellett egy kicsit sétálni a Vadasparkig, de megérte. A belépő 750 Ft volt (persze diákoknak), ami azért elég olcsó mondjuk a Fővárosi Állatkerthez viszonyítva, ahol csak a diák 1700. Persze a Vadasparkban nincs annyi állat, de azért elég sok van, és elég nagy területen. Korábban voltam a Veresegyháziban is, ott csak medvék, farkasok és szarvasok voltak, ha jól emlékszem.
Itt pedig szinte mindenféle erdei állat megtalálható, sőt a Parasztudvarban még háziállatok, haszonállatok is voltak. Voltak mosómedvék, borzok, hollók, hiúz, sakál, nyuszi, patkány, még bagoly is. Meg egerészölyv, sas és a többi. Meg persze medve, farkas, szarvas, őz, bölény, róka, meg még nyestkutya, nagy pele, nyest és vadászgörény. Szóval azért jó sok állat volt, és nagyon aranyosak voltak.
Körbesétáltunk az egész területen, még a kilátóba is felmentünk, nagyon szép volt a kilátás. Sok időt el lehet itt tölteni az állatokat nézve. Mikor visszaértünk a körsétáról, pont akkor indult egy ilyen tréning-szerű, mely során egy kedves fiú meg lány bemutatta, hogy mit tudnak az állatok. Láttuk a mosómedvéket pacsit adni, kő-papír-ollózni, egy farönkön egyensúlyozni. A borzokat is megláttuk, mert eddig nem nagyon jöttek elő, mert inkább éjszaka élnek, nappal nem látnak jól. A hollókról megtudtuk, hogy nagyon sokáig élnek, tudnak beszélni, hangokat utánozni, és nagyon ügyesek.
Láttunk hiúz és sakál etetést is, róluk is megtudtunk információkat, például, hogy nagyon kevés szabadon élő hiúz van Magyarországon. Ami azért szomorú.
Mindent összevetve nagyon jó kis nap volt ez, nagyon élveztem, szeretem az állatokat, főleg a kis aranyos emlősöket. :D A hiúzt is szívesen megsimogattam volna, bár ő nem tudom mit szólt volna. :D

Következzen néhány kép, bár nem nagyon tudtam fotózni, mert rácson keresztül nehéz... De remélem azért látjátok a lényeget. :)


Holló





Épp verekedni készülnek :D






Nos? Kedvet csináltam? Szerintem érdemes elmenni, főleg ha valaki szereti az állatokat. :)

Ti voltatok már vadasparkban?

2 megjegyzés:

  1. Én is többször jártam már itt, és nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó hely, szívesen dolgoznék itt, az állatok között. :) Tetszett, hogy így betanították őket kisebb trükkökre. :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...