2012. szeptember 6., csütörtök

Filmajánló - Hófehér és a vadász

Eddig nem igazán éreztem késztetést, hogy megnézzem ezt a filmet. Hófehér karakterének megformálójával, Kristen Stewarttal voltak fenntartásaim. Az Alkonyatban nyújtott alakítása nem igazán győzőtt meg róla, hogy annyira jó színésznő lenne. Valahogy amit ott csinált, nekem túl mesterkélt volt, és nem igazán így képzeltem el Bellát. De most nem erről akarok beszélni. 
Persze kitalálhatjátok, hogy mégis megnéztem ezt a filmet. :) Apukám kérdezte, hogy van-e kedvem, én meg igent mondtam. Így hát leültünk megnézni, és kellemes csalódás volt!
A színészi gárda nagyon jó, sok ismert vagy legalábbis mostanában felkapott színész játszott benne, de előfordultak régebbről ismertek is, mint például Charlize Theron. Természetesen a helyes pasikból se volt hiány, mert ugye az mindenképp kell egy mai filmbe. :D Chris Hemsworth (Thor, Bosszúállók)-ről sokat hallani mostanság, szinte természetes, hogy ebbe a filmbe is bekerült. Ezzel persze nincs is semmi baj, én is bírom. :) A másik pedig Sam Claflin. :) Őt is láthattátok már például A katedrális c. sorozatban, vagy a Karib-tenger kalózai negyedik részében.


Sam Claflin :)

Sam Claflin mint William


Chris Hemsworth mint vadász
Civilben :)


A sztori maga nagyjából adott volt, nyilván mindenki ismeri Hófehérke történetét. De azért eltértek az alapsztoritól, tehát senki ne várja, hogy egy az egyben azt fogja látni, amit a mesében. Ennek ellenére - vagy talán ezért - nekem nagyon tetszett ez a megoldás. Izgalmas volt, nem az a megszokott, volt benne szerelem is egy kicsi, szóval minden, ami kell. És persze csatajelenet a fiúknak. :D
Tetszettek a képi elemek, nagyon látványos volt, jól megcsinálták. Egyedül a Tükör nem tetszett, furcsán oldották meg.
Többet nem is mondok, nem akarom lelőni a poént. :) Nézzétek meg, mert tényleg érdemes! És Kristen Stewart is bebizonyította, hogy ő nem csak Bella, hanem tényleg színésznő.

Kristen Stewart mint Hófehér


Ti milyen filmet láttatok mostanában?

2 megjegyzés:

  1. Nekem nem jött be a film, ha láttad, akkor érteni fogod, hogy számomra túl feminista. A képi elemek, és az egész nagyon tetszett, kivéve az, ahogy a sztori ment. Az nem jött be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor gondolom a mese se tetszett. Nekem nem tűnik annyira feministának, de hát ki hogy éli meg... Engem főleg a látványvilág nyűgözött le, meg kiváncsi voltam, hogy mit hoznak ki az alapsztoriból. :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...