2012. szeptember 24., hétfő

Alapdarabok - a virágos kardigán

Újra divat témával jelentkezem, és sajnálom, hogy csak ilyen sokára. De mostanában időszűkében állok... Azért majd igyekszem írni. De addig is, nézegessétek ezeket a remek darabokat! :)

Floral cardigan



A hogyan viseld részhez, kattints a tovább gombra!




A kardigán maga a Bershkából van, a többi cuccot a polyvoreból válogattam, de szerintem Magyarországon is lehet hasonlókat találni. :) Megint többféle stílust vonultattam fel, csajosat, romantikusat, lazát. Nekem ez a virágos kardigán szerelem volt első látásra, bár még azóta se szereztem be... De annyira szép, és jól fel tud dobni egy szettet. :) Nektek melyik a kedvencetek?

Van hasonló kardigánotok? Vagy tervezitek beszerezni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...