2012. szeptember 20., csütörtök

Frizura tippek suliba

Nemrég bukkantam rá a Youtube-on ezeknek a csajoknak a csatornájára. Azonnal fel is iratkoztam, mert nagyon megtetszett. Olyan szuper frizurákat tudnak csinálni, és könnyűnek is tűnik, ahogy elmondják, megmutatják. :) Hogy miről is beszélek? A LuxyHairről. :) De inkább nézzétek meg ti is, válogattam néhány igazán jó videót. Bárcsak hosszú hajam lenne, hogy én is el tudjam készíteni ezeket az igazán stílusos, szép frizurákat. :)

Szeretnek sokat dumálni, szóval néha előre kell tekerni, de amúgy szerintem nagyon aranyosak és jól magyaráznak. 



Szerintem nagyon mutatós ez az oldalkonty, és kicsit meg van bolondítva a fonással. :)


Ez is hihetetlenül jól néz ki, bár talán kicsit bonyolultabb elkészíteni, de megéri.


Kifejezetten erre az alkalomra, hajak a suliba. :) A másodikat nem biztos, hogy mindenki meg tudja csinálni, mert valami különleges kütyü kell hozzá, de szerintem az is jó, ha csak simán begöndöríted.




Az egyik kedvencem, annyira jól néz ki! :) Még rengeteg videót tudnék mutatni nektek, de most egyelőre ennyit. :) Ha érdekel, látogassatok el a youtube-os oldalukra: luxyhair

Ti milyen frizurákat szoktatok csinálni suliba?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...