2012. október 17., szerda

Avon rendelés

Végre megérkezett az Avon rendelésem, és végre van időm megosztani veletek is. :D
Tudom, hogy szörnyű vagyok, de ha kezembe akad egy Avon újság, muszáj rendelnem valamit... :) Így volt ez most is. Rengeteg dolog megtetszett, de végül csak hármat választottam, mert annyira sokat nem akartam költeni. 
Szerintem megérte, elég olcsó volt minden. A nagy kiszerelés miatt pedig nem is fogy el egyhamar. Azzal vigasztaltam magam, hogy ezekre szükségem volt. :D Kézkrém kell, mert hajlamos kiszáradni a kezem, főleg hidegben. Hajat mosni pedig szintén kell, szóval. :) A körömlakk meg, hát, azokra most rá vagyok kattanva. :)

Szombaton voltam Glamour-napokon az Arénában. Arra kellett rájönnöm, hogy igazából nem is szeretem. Ilyenkor rengetegen vannak, kb annyian, mint egy forgalmas reggelen a metróban, tudjátok, a "hering effektus". :D Emiatt nem is lehet nagyon nézelődni, ha mégis látok valamit, az meg vagy nem tetszik, vagy nincs a méretemben, vagy még kuponnal is drága... Ha pedig minden stimmel, akkor még mindig ott van a sorbanállás a próbafülkéknél. Amit kifejezetten "imádok". :) Így végül nem vettem semmit, csak egy melltartót, de az is elég drága volt. Meg még pénteken a Müllerben egy szupi kis körömlakkot (tudjátok, új mánia), mindjárt meg is mutatom. 
Már majdnem hazamentem, de még beugrottam a WestEndbe, ahol van egy remek kis bolt (erről majd még lesz egy poszt), és ott vettem egy Nicholas Sparks könyvet 25%-kal olcsóbban. :)
Azért elégedett vagyok, szerintem sikerült egy két jó dolgot beszereznem. :)

Nicholas Sparks: Szerencsecsillag (2800 helyett 2100 Ft)

Avon kézkrém: 499 Ft
Avon málnás sampon: 769 Ft
 Annyira finom illata van ennek a samponnak. :) Korábban már említettem, hogy szeretem a málnát, így nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy van ilyen sampon. Már ki is próbáltam, szép selymes, puha lesz tőle a hajam, és viszonylag dús is. De majd csinálok róla részletesebb beszámolót, ha már használtam egy ideje. A kézkrémre kiváncsiak vagytok?

Catrice körömlakk: 640 körül
Avon Colortrend körömlakk: 459 Ft
Ez a zöld körömlakk azonnal megtetszett. Nem tudom mennyira látszik a képen, de szépen csillog. Majd erről is lesz teszt, csakúgy mint a másikról. :)

Ma is voltam kicsit vásárolni, a Hádába néztem el, vettem is két felsőt, összesen 1780 Ft-ért, ami szerintem nagyon olcsó. Nem fotóztam le, mert így nem adja vissza, hogy milyen, majd ha lesz outfites bejegyzés.
Most látom csak, mennyi bejegyzést ígértem, csak győzzem megírni. :D

Hogy tetszenek a dolgok? Ti vettetek valamit mostanában? Esetleg a Glamour-napokon? :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...