2012. október 3., szerda

Októberi must have

Kicsit megkésve, de itt a lista azokról a dolgokról, amit érdemes, vagy nagyon jó lenne beszerezni ebben a hónapban! :)

 MAC körömlakk
A MAC októberi kollekciójának főszereplője Marilyn Monroe. Szerintem nagyon jól eltalálták, nekem nagyon bejönnek ezek a lakkok, meg dizájn is. :) De ez inkább marad vágyálom, mert nagyon drága...

MAC szemhéjpúder


 A shopline-on lehet most megrendelni ezeket a klasszikusokat, igazán kedvezményes áron, 499 Ft-ért, de csak október 31-ig. Úgyhogy siessetek! Van még más film is. :)




Szintén a shopline-on láttam, de biztos máshol is kapható Jill Mansell legújabb könyve. Igazából még nem olvastam tőle könyvet, de ami késik nem múlik. :D Lehet, hogy ezzel kezdem. :) A rövid története: van egy nő, aki a gyerekeivel egyedül él, mikor a szomszédba költözik volt szerelme, aki feltehetően a gyerekek apja. Ennyi elég is a bonyodalomhoz, hiszen a férfi nem is tudott róla, hogy van gyereke. Szerintem érdekes sztori lehet, olvassátok el! :)


Bershka szoknya

Kövekkel díszített Stradivarius pulcsi

Keresés közben pedig rábukkantam egy együttesre, és rögtön megtetszettek a dalaik. Íme itt az egyik:



A nevük October Fall, így találtam rájuk. :D A stílusuk talán egy kicsit a One Directionre emlékeztet, szóval nagyon bejön. :) Nektek hogy tetszik, hallottatok már róla?

Mit szereztek be októberre? Vannak még további ötleteitek?

Ne feledjétek, 50 tag után nyereményjáték indul! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...