2012. október 31., szerda

Kedvenc sorozataim

Nem szoktam igazán tévét nézni, max filmet, de azt is inkább DVD-ről vagy moziban. :) Most eléggé rá vagyok kattanva a sorozatokra, ezeket netről nézem, mert így akkor tudom, amikor van rá időm. :) Úgy gondoltam megosztom veletek azokat, amiket jelenleg nézek, illetve amiket néztem, de valamiért abbahagytam (a végére értem, nem volt fenn több rész, ilyesmik). Nézzük sorban, kezdve azokkal, amiket jelenleg nézek!

1. Gossip Girl (A pletykafészek)

Gondolom már sokat hallottatok erről a sorozatról, szóval nagyon nem kell bemutatnom. :) A felső tízezerből származó (tisztelet a kivételnek :D) fiatalokról szól, akik próbálnak boldogulni az életben. Ebbe beletartozik az is, hogy ármánykodnak, pletykálnak, keresztbe tesznek egymásnak. Gossip Girl pedig mindezt megírja. 
Amiért szeretem az az, hogy egy kis bepillantást enged a gazdagok világába, gyönyörű ruhákat, cipőket, táskákat láthatunk, remek inspirációs forrás. :) De azért tanulni is lehet tőluk, Blairtől erőt és kitartást, Dantől és Natetől többnyire jóságot, becsületességet, Serenától pedig kedvességet, bájt. De sajnos az Upper East Side mindenkit megront, így ők se tökéletesek...
De mindig izgalommal figyelem, követem nyomon az életüket, drukkolok a pároknak, hogy együtt maradjanak vagy éppen szétmenjenek.
A sorozatot amúgy Cecily von Ziegesar Bad Girl c. könyve ihlette. Ezt is el kellene olvasni egyszer. :)

2. How I Met You Mother (Így jártam anyátokkal)

Megint csak egy olyan sorozat, amit mindenki néz, és aki nem, az is hamarosan fog. :D Mert hihetetlenül jó! Főleg az első évadok, de azért a mostani se rossz. :)
Ezt azért szeretem, mert mindig meg tudni nevettetni, egészen életszerűek a történések, a karakterek meg  egyszerűen imádnivalóak. Nem is tudok kedvencet mondani, mindegyiküket szeretem. :)
Ez is New Yorkban játszódik (mint a Gossip Girl), csak kicsit más részen. De jó így megismerni a város minden szegletét. :) Kellene találni egy bárt! :)
Nézzétek!

3. Pretty Little Liars (Csinos kis hazugságok)

A harmadik nagy kedvencem ez a sorozat! Nemrég kattantam rá, Rose blogján olvastam róla először, és kedvet kaptam hozzá.
Ez ilyen csajos, de közben krimis sorozat, van hogy eléggé félelmetes is. De nagyon izgalmas, egyszerűen nem lehet abbahagyni! Mindig kiderül valami újabb dolog, ami miatt tovább kell nézni.
A sztori kb annyi, hogy van négy barátnő: Spencer, Aria, Emily és Hanna, nekünk volt egy barátnőjük, Alison, aki eltűnt és egy évig nem találták... Közben üzeneteket kaptak egy bizonyos A-től... Ezek többnyire fenyegető, leleplező, zsaroló smsek voltak. A csajok azt próbálják kideríteni, hogy ki ez az A és, hogy mi lett a barátnőjükkel. Közben persze velük is történnek izgi dolgok. :D A kedvencem Spencer és Aria, Spencer a stílusa miatt, Aria pedig a személyisége miatt. :)

4. 2 Broke Girls

Erről a sorozatról már írtam korábban: itt, szóval most csak pár szót róla. 
Nagyon vicces, 20 perces szösszenet, szintén jó kikapcsolódás.
És cupcakekről szól, szóval különösen jó!
A karakterek is jól el lettek találva, a két lány szöges ellentéte egymásnak. De ennek ellenére jól megvannak, legalábbis többnyire. :)
Oh, most láttam, hogy vannak új részek, szóval majd ismét belevágok, és folytatom a sztorit! :)



5. Suburgatory

Hm, jó kis sorozat. :D Találó a címe is. Suburb=kertváros, purgatory=pokol. Szóval együtt kertvárosi pokol. Azt hiszem mindent elmond.
A csajszi az apjával New Yorkból egy kis kertvárosba költözik, ahol az élete pokollá válik. Nehéz a beilleszkedés, furák az emberek, mindenki ismer mindenkit, mindent azonnal megtudnak.
A nagyvárosiaknak más szokásaik vannak, így rájuk is furcsa szemmel néznek.
Érdemes nézni, elég szórakoztató, és van benne egy kis kritika is. :)

A többi sorozatot csak épphogy megemlíteném, mert nem gyakran nézem őket, de azért említésre méltók. :)


  • Döglött Akták - jó kis krimis sorozat :) régi ügyeket vesznek elő, tárgyalnak újra, ami igazán tetszik benne, az, hogy visszaemlékeznek, és ilyenkor mutatják, hogy régen hogy néztek ki az emberek, mikor történt az a bizonyos ügy :)
  • Hazudj, ha tudsz - zseniális! Amúgy is érdekel a non-verbális kommunikáció, ezt a sorozatot pedig nekem találták ki :) a főszereplő egy pasi, aki hazugságszakértő és mindig hívják ügyekhez, hogy vizsgálja meg, ki mikor hazudik. Nagyon érdekes!
  • Monk, a flúgos nyomozó - régen ezt is néztem, és olyan akartam lenni mint Monk. Kicsit rendmániás és tisztaságmániás az öreg. :D De zseni!
  • Azok a 70-es évek show - nagyon, nagyon jó ez is! Igazi kedvenc, mind a karakterek, mind a hangulat miatt. Mindenképpen érdemes nézni, ha más nem a fiatal Ashton Kutcher és Mila Kunis miatt. ;)
Természetesen még vannak más sorozatok is, amiket néztem, pl Lost, Jóbarátok (of course), Helyszinelők és még sorolhatnám. Nyitott vagyok újakra is, szóval lehet ajánlani!

Nektek mi a kedvencetek? Kedvet kaptatok valamelyikhez? :)



2 megjegyzés:

  1. A Gossip Girl-t nemrég kezdtem el nézni és én is teljesen rákattantam, pont amiket te is írtál! :) A többi sorozatot annyira nem ismerem, én még az Odaátot és a Vámpírnaplókat nézem! :) TV-t egyébként én sem szoktam nézni, egyelőre még nincs is a lakásban! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A TV-ben egyszerűen nincs semmi jó... Amit nézni akarok, az mind fenn van neten. :)
      A Vámpírnaplókat én is néztem egy darabig, de annyira nem jött be...

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...