2012. október 8., hétfő

Butterfly Ashanti körömlakk teszt

Még korábban vettem ezt a körömlakkot, de csak most jutottam odáig, hogy ki is próbáljam. Nem volt drága, ezért féltem is egy kicsit, hogy nem jó minőségű. Nos, érdekes dolgokat tapasztaltam. :D
Vettem két ilyen fajta körömlakkot is, az egyik ilyen rózsaszínes-nude-os, a másik szürke. Az előbbi becsíkoz, egyszerűen használhatatlan, az utóbbi viszont elég jól szuperál. :)
Nem tudom mitől van ez, pedig tényleg ugyanaz a márka, csak a színe más. De nagyon sajnálom, mert annyira jó színe van, és sehol se láttam hasonlót. Így viszont tényleg használhatatlan, pedig próbáltam több rétegben is felkenni, de úgyse jó.
Viszont ez a szürke nagyon bejön, bár alapból nem szeretem a szürkét, de ez tetszik, és szinte mindenhez illik. Szóval ezt a lakkot ajánlom is meg nem is. :D Döntsétek el Ti. :)

Felkenve szép szürkés barnás színe van :)

Ugye milyen szép a másik is?
Hogy tetszik a lakk? Ismeritek ezt a márkát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...