2012. október 10., szerda

Lehet-e egyszerre két embert szeretni?

Ma reggel hallottam a rádióban, hogy erről a témáról beszélgetnek. Szerintem elég érdekes téma, csakúgy, mint a lehet-e barátság fiú és lány között. De erről most nem kívánok szólni.
Szeretni természetesen lehet akárhány embert. Persze minél több emberről van szó, annál nehezebb szerintem ugyanúgy szeretni őket. De most elsősorban a szerelemről beszélnék.


Ha érdekel a téma, kattints a tovább gombra. :)


Régebben, még tini koromban, volt, hogy azt hittem szerelmes vagyok kettő vagy akár több srácba is. Mindegyikkel akartam időt tölteni, mindegyik érdekelt, helyesnek találtam őket. De ez szerelem? Mi a szerelem egyáltalán?
Ha valakibe szerelmes vagy, akkor röpdösnek a pillangók a gyomrodban, mikor meglátod, mikor hozzád ér, megcsókol. Legalábbis ezt mondják. De ezt ugye kémiailag is meg lehet magyarázni, ez nem feltétlen szerelem, lehet csupán vonzódás. Persze van aki a szerelmet is csak egy kémiai folyamatként magyarázza, de ezt én nem szeretem, nem is fogadom el.
Szerintem a szerelem sokkal összetettebb, sokkal különlegesebb dolog, amit képletekkel, tudományosan nem lehet meghatározni.
A szerelem egy érzés, mely egyszer rádtör, és akkor nem lehet semmit se tenni ellene. Persze lehet küzdeni, vissza lehet fogni magunkat. De ha igazán szerelmesek vagyunk, akkor nem tudjuk olyan könnyen elfelejteni a másikat.
A szerelem megfoghatatlan. Érezni lehet. És ha érzed, akkor tudod, hogy milyen csodálatos. Ha szerelmes vagy, akkor csak az illetővel akarsz lenni, azt akarod, hogy mindig együtt legyetek, meg akarod osztani vele az összes gondolatod, elmesélni a napod, hogy mi bánt, minek örülsz. Nem tudsz másra gondolni, csak rá.
Hogy lehetséges akkor az, hogy egyszerre mondjuk két srácba legyünk szerelmesek? Érezhetjük-e ugyanazt, ugyanolyan intenzitással? 
És ha mondjuk jársz valakivel, és szerelmes vagy belé, amikor vele vagy akkor hogy gondolhatsz másra? Ha egy valakibe szerelmes vagy, akkor egyszerűen nem tudsz másra gondolni. Mert akkor már nem vagy szerelmes. Az nem szerelem. Csak vonzalom, szenvedély. De nem szerelem.
Ha tehát úgy érzed, hogy két embert is szeretsz, akkor gondolkozz el rajta, hogy biztos így van-e. Mert valamelyiket jobban kell szeretned. Ne csapd be saját magad, és főleg ne őket!
Mert ha igazán szerelmes vagy, akkor nincs szükséged másra. Csak Rá. Ennyire egyszerű. :)

Ti mit gondoltok? Volt hogy hasonlót éreztetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...