2012. november 13., kedd

Catrice körömlakk teszt

Sziasztok!

Végre itt van a Catrice körömlakkos teszt! Remélem annyira vártátok, mint én, hogy elmondhassam végre a véleményem. :) Mert egyszerűen imádom! :D


Ha érdekelnek a miértek is, olvass tovább! :)



Már régóta megvan ez a lakk, ebben a posztban láthattátok is. De előbb ugye az Avonos lakkot próbáltam ki. Viszont most elérkezett az ő ideje is. :D Ez az első Catrice lakkom, és úgy egyáltalán az első Catrice termékem. És szinte csak pozitívat tudok mondani róla. :) A vastag ecset eléggé megkönnyíti a felvitelt, szinte egy ecsetvonás elég. :) A képeken majd két rétegben láthatjátok a lakkot. Ami viszont rossz egy kicsit, hogy néha levegőt kap, és buborékos lesz. Felvitel: 10/9


A színe nagyon-nagyon tetszik! Hihetetlenül szép, metálos, csillogós zöldet kapunk a lakkot felkenve. :) Nem is tudom, mire emlékeztet. Egy kicsit karácsonyi hangulatom is lesz tőle, ugyanakkor valami kígyóra, hüllőre vagy arra a zöld kis bogárra emlékeztet. :D Mindenesetre nagyon bejön, állandóan csak ebben gyönyörködöm. :D Az árnyalat pontos neve: King Of Greens, azt hiszem elég találó. :) Szín: 10/10


Napfényben nagyon szépen csillog, nem tudom itt mennnyire látszik. Annyira jó ez a szín! A "megláttam, megszerettem, megvettem" tipikus esete. :D Tartósságát tekintve is igen jó, már vagy 5 napja van a kezemen, és a vége kopott meg egy kicsit, illetve nő le. De más semmi. :) 10 ml-s kiszerelésű, szóval sokáig elég lesz, és az üvegcse is nagyon elnyerte a tetszésemet! Tartósság: 10/9

Tényleg szinte csak jót tudok mondani erről a lakkról, az egyik kedvencem lett. Legközelebb megmutatom az első kedvencemet, remélem nektek is tetszeni fog. :)

Hogy tetszik? Van Catrice lakkotok? 

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a szín! :) Az üvegben annyira nem tetszett, de most totál odavagyok érte! Tényleg van egy kis karácsonyi hangulata! :) Én nagyon szeretem a Catrice termékeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üvegben tényleg nem olyan szép, picit fakóbb, olajoszöld színe van. De felkenve gyönyörű! :) Örülök, hogy Neked is tetszik. :)

      Törlés
    2. :) Most én is beruháztam pár új körömlakkra, hamarosan jönnek a bejegyzések róluk! :)

      Törlés
    3. Na de jó! Kíváncsi vagyok rájuk! :)

      Törlés
  2. Szeretem a Catrice lakkokat, de a tartósságuk sajnos nem a legjobb :/ A színe viszont szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem volt baj a tartóssággal. :) Bár ugye még csak ezt az egyet próbáltam ki.

      Törlés
  3. Ennek (is) szép színe van, nekem is vannak catrice lakkjaim :)

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...