2012. november 7., szerda

Szorgos Szerda - napi smink

Sziasztok!

Itt az első bejegyzés a Szorgos Szerdáról. :) Remélem tetszeni fog ez a sorozat.
Elsőként egy sminket készítettem el, mivel sajnos többre nem volt időm. Nem vagyok egy profi sminkes, szóval nézzétek el nekem. :D És a képek se lettek a legjobbak, egyrészt a fényviszonyok miatt, másrészt meg mert a fényképezőgépem nem akarta azt, amit én. :D
De azért megosztom veletek. :)




Használt termékek: 

Arc: essence mineral compact powder - púder
bourjois rose frisson - pirosító
Szem: essence quattro chic-ify - szemhéjfesték
miss sporty - szemceruza
Rimmel Glam' Eyes Professional - tus
Maybelline One by one - szempillaspirál
essence I love stage - szempillaspirál
Száj: essence volume up! - szájfény

Ha érdekel hogyan kell elkészíteni ezt a sminket, akkor szóljatok, és szívesen leírom. Igazán nem nehéz amúgy, de szerintem mégis mutatós. :)

Hogy tetszik? Legyen még sminkes poszt?


2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett! Én sem vagyok egy profi sminkes, így kimondottan szeretem az ilyen visszafogott sminkeket, amik mégis mutatósak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Általában én is szolidan sminkelek, de gondoltam most csinálok vmi extrábbat :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...