2012. november 6., kedd

Frizura inspiráció

Ismét hozok néhány videót nektek, amikből lehet inspirálódni! :) Akár suliba, munkába, de akár alkalmibb frizurának is megfelelő. :)




Nagyon szép, de mégis egyszerű frizura, lehet, hogy holnap el is készítem. :) Ezek a csajok mindig olyan szép hajakat csinálnak. :)


Két féle keresztezős fonás, szerintem fantasztikusan néz ki! És nem is olyan nehéz megcsinálni. :) Csak lenne hosszabb hajam. :D


Végre egy videó rövidebb hajhoz! :) Találtok benne egy konytos firuzát, egy oldalfonatot, és egy kendőset. :)
Szerintem tetszetősek, és könnyen elkészíthetőek. :)



Masnis haj merészebbeknek ;)


Remélem tetszenek, és kedvet kaptok valamelyik elkészítéséhez! :) 
Sok sikert! :)

2 megjegyzés:

  1. Az első annyira jó, olyan kis romantikus! :) Csak még rövid hozzá a hajam..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a szokásos probléma :) én is alig bírom kivárni, hogy megnőjön :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...