2012. november 24., szombat

Maybelline körömlakk teszt

Sziasztok!

Amint ígértem a tegnapi posztban, itt a körömlakk tesztje. Ezt a lakkot még az egyik újságban (talán InStyle) láttam meg, és azonnal megtetszett! Aztán láttam, hogy a Rossmannban pont le van értékelve, úgyhogy a következő alkalommal meg is vettem. :)


Ha kíváncsi vagy a véleményemre, olvass tovább! :)




A felvitele viszonylag könnyű, az ecsetével meg vagyok elégedve. Majdnem olyan széles mint a Catrice lakknak. :) Ugye ez egy márkásabb terméknek mondható, szóval voltak vele kapcsolatban elvárásaim. Egy picit talán jobb is mint a Catrice lakk, nem keletkeztek buborékok se, nem is csíkozott be. Felvitel: 10/9



A színe fogott meg igazán! Nagyon szép, csillogós farmerkék! :) Ennek is kicsit karácsonyi hangulata van, olyan mint egy karácsonyi gömb a fán. :D Eddig ez az egyetlen olyan lakk, amit igazán jól be tudtam építeni az outfitjeimbe, hozzá tudtam öltözni. :) A képek sajnos nem tudják jól visszaadni, hogy milyen is igazából, de nagyon szép színe van! :) Szín: 10/10


Tartósságát tekintve nem vagyok annyira megelégedve vele. Hamar lepattogzik a vége, összekarcolódik, ilyesmik... De azért nem bírja olyan rosszul, kb 5-6 napig jó, igaz a végére már nem a legszebb. :D Tartósság: 10/7

Összességében nagyon tetszik, biztos fogom még használni. A visszajelzések is pozitívak voltak. :)

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a csillogós lakkokat?

12 megjegyzés:

  1. Ezt a kéket néztem én is, de van egy H&M lakkom ami majdnem ugyan ilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen? A H&M-es lakkoktól félek egy kicsit, bár hallottam már jót is róluk. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a kék lakk, még nem próbáltam az új coloramat, de mostmár egyre inkább azt érzem, hogy vennem kell egy lakkot :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a színe, el tunám képzelni ezüsttel kombinálva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tényleg jól hangzik, kár, hogy nincs ezüst lakkom. :(

      Törlés
  4. ez a kék szín ahwww....nagyon szép színe van...kell nekem is

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...