2012. november 14., szerda

Szorgos Szerda - Tejfölös-kolbászos batyu

Sziasztok!

Lám, milyen gyorsan telik az idő, most látom csak. :D Már megint szerda, azaz itt a második Szorgos Szerda bejegyzés. :) Most egy receptet hoztam nektek, levelestésztával kísérletezgettem. :)



Ha érdekel, hogy mi sül ki belőle, kattintsatok a tovább gombra! ;)


Gyorsan és könnyen megvan, de annál finomabb sósság! :) Kezdő konyhatündérek is könnyen elkészíthetik. :)

Hozzávalók:


  • 2 csomag levelestészta (2 db tészta feltekerve)
  • kb 1 pohár tejföl (de lehet kevesebb is)
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • egy kis kolbász
  • reszelt sajt
  • tojás a tetejére
  • szezámmag


Elkészítés:

A tésztát már kicsit hamarabb kivesszük a hűtőből, de ez rá van írva a csomagolására is. :) A fokhagymát megpucoljuk, lepréseljük, majd összekeverjük a tejföllel. A kolbászt kis karikákra felvágjuk, majd félbevágjuk. A sajtot lereszeljük. A tepsit melegítsük elő kb 180 fokra.
A tésztát egy deszkára kitekerjük, majd kis négyzetekre felvágjuk. Mindegyik négyzetre teszünk tejfölt, sajtot és végül kolbászt.


Végül kis batyukat formálunk belőlük. Én nagyrészt úgy csináltam, hogy a két szemközti sarkát behajtottam, majd hozzáhajtottam a másik kettőt is. Egy nagyobb tepsit kenjünk ki margarinnal.


A batyuk tetejét kenjünk be a tojással, majd szórjuk meg szezámmaggal. És mehet is be a sütőbe! :) Kb 15 perc kell neki, hogy szépen megsüljön.


Ha megsült, rakjuk ki egy tálra, és már ehetjük is! :)
Jó étvágyat!


Remélem tetszik a recept, és nagyjából követhető is! :) Ha valamit nem értenétek szóljatok!

Jó sütögetést! Megcsináljátok? :)
Mi legyen a legközelebbi Szorgos Szerdában? Recept, DIY, smink vagy köröm? Egyéb ötlet esetleg? :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rád és nagyon tetszik a blogod!
    Hangulatos!
    Hasonló batyukat én is szoktam sütni csak én virslivel spékelem meg.Bár mostanában lusta vagyok és inkább rétes tésztára dobálom rá a hozzávalókat, feltekerem és már megy is a sütőbe:)

    Ha van kedved nézz be hozzám!
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Örülök, hogy tetszik. :)
      Nem baj az, ha kész tésztával dolgozol, a lényeg, hogy finom legyen szerintem! :)
      Mindenképp benézek hozzád. :)

      Törlés
  2. Fincsinek tűnik. =) Én kifli formájút szoktam készíteni virslivel és ketchuppal. Szerintem ki fogom prónálni ezt is, mert nagyon megfogott.

    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/09/legfinomabb-nasi.html

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...