2012. november 25., vasárnap

I. Nyereményjáték

Sziasztok!

A blog túllépte az 5000 látogatót, sőt már majdnem 6000-nél jár. :) És a követők száma is egyre nő. :) Szeretném ezt meghálálni Nektek, úgyhogy úgy döntöttem, indítok egy nyereményjátékot. :)


Amit nyerhetsz:

  • essence colour & go lakk
  • Yves Rocher citromos-vaníliás kézkrém (limitált kiadás)
  • ezüstös, köves karkötő
Amit ehhez tenned kell:

  • legyél nyilvános követője a blognak, írj legalább 2 cikkhez kommentet
  • írj egy kommentet, hogy szeretnél részt venni a játékban, írd oda, hogy milyen néven követsz
  • plusz nyerési esélyek: 
  • lájkold a blog facebook oldalát (az oldalsávban ezt meg tudod tenni, írd le, hogy milyen néven lájkoltad)
  • osztd meg a képet a blogodon vagy facebookon

Határidő: december 27.

Jó játékot mindenkinek! Várom a jelentkezőket! :)

LEZÁRVA!

25 megjegyzés:

  1. Szeretnék játszani. :)) Már régebb óta követlek és kommentelek is,de ez után is fogok. :) A játékról pedig írni fogok. :)
    ~Csillám Lány ~ néven követlek.
    puszi. :)
    http://www.egynopraktikai.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jelentkeztél! Sok szerencsét a játékhoz! :)

      Törlés
  2. Szia! Verus néven követlek, Lakkfanként lájkoltalak. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszi a játékot! :)
    Nikóca T. néven követlek, és Nikoletta Tassi néven lájkoltalak facebook-on.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Örülök a játéknak. =)
    Követlek Thimmyke néven és megosztottam a játékot a blogom posztban és oldalsávan is. =)
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/12/jatek-jingling-apricotnal.html

    VálaszTörlés
  5. Szija: hajnoca3 néven követlek a blogon
    Fb-on Horváth Hajnalka néven követlek
    Fb-on megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/hajnalka.horvath.18/posts/567520423263605

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A facebookon láttam, hogy lájkoltál, de azt nem, hogy itt is feliratkoztál volna. Légyszi pótold, ha akarsz játszani! :)

      Törlés
  6. Szia:)
    Szeretnék jelentkezni,
    Petrush néven követem a blogodat:)
    Lájkoltam és osztottam is facebookon https://www.facebook.com/petra.drahotaszabo.1 (neharagudj de a megosztás linkjét egyszerüen képtelen vagyok elővarázsolni)
    Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  7. Szia ! :)
    Vivi♥ néven követlek
    Lájkoltalak Kulcsár Vivien néven.

    VálaszTörlés
  8. Tündéri Lonka/tunderilonka néven követlek
    és nagyon köszönöm a lehetőséget!
    nagyon örülnék a nyereményeknek!

    VálaszTörlés
  9. lájkoltalak facebookon (Strausz Kinga

    VálaszTörlés
  10. Szia! Követlek L néven, lájkoltalak Szegfű Laura néven, megosztottam a játékot a blogomon: http://clavelsworld.blogspot.sk/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  11. Hú, de jó! Jelentkeznék.:) + egy esélyt szereztem, Viktória Steigler néven likeoltam az oldalt.:)

    VálaszTörlés
  12. Szeretnék rész venni a játékba.
    Mia Angel néven követlek
    Mia Angel néven követlek facebookon is
    Írtam 2 poszthoz komit.
    Megosztottam a blogomon a játékot: http://tundercica.blogspot.hu/
    Nálam is van játék, nézd meg :D

    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  13. Szia.

    Szeretnék részt venni a játékban.
    Monika néven követlek.
    Köszi szépen a lehetőséget :)
    És Kellemes karácsonyt kívánok Neked és szeretteidnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök a jelentkezésednek! :) Neked is boldog karácsonyt! :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...