2012. november 16., péntek

Programajánló Péntek - Színházban jártunk

Sziasztok!

Újabb remek sorozat indul, megint találó névvel. :D Előreláthatólag csak két hetente fog megjelenni a cikk, mert nem biztos, hogy mindig lesz mit ajánlani, de igyekszem. :) Remélem tetszeni fog nektek! :)

Tegnap a Pesti Színházban jártunk a barátommal, a Punk rock c. darabot néztük meg. Nem tudom, hogy említettem-e már, de nagyon szeretek színházba járni, viszont inkább a musicaleket és főleg az Operett Színházat preferálom. :) Nem szoktam úgy választani előadást, hogy szinte semmit se tudok róla, de most mégis így tettem. Pár hete vettük meg a jegyet, és szinte csak találomra, Lengyel Tamás nevét meglátva döntöttünk a Punk rock mellett. Lengyel Tamás amúgy a Munkaügyek c. sorozotban szerepel, amit mindketten nagyon szeretünk a párommal. :) Lényegében ez indokolta a döntésünket. :)
A színház amúgy nagyon szép helyen van, pont a belvárosban. Jó korán odaértünk, úgyhogy sétálgattunk még egy kicsit az utcákon. :) Már kezdik kipakolni a karácsonyi vásárra a bódékat. :) Olyan hangulatos szokott lenni, idén is biztos ellátogatunk majd. :) Végül aztán visszamentünk a színházba és elfoglaltuk a helyünket az első sorban. Azt hittem, hogy jó helyünk lesz, de elég közel ültünk és nagyon felfelé kellett nézni, a darab végére kicsit megfájdult a nyakam... De azért nem volt rossz 3000 Ft-ért. Főleg ha azt vesszük, hogy az Operett Színházban kb a duplája, és amúgy is szinte esélytelen jegyet kapni az első sorba. :D

A színdarab kicsit durvább volt, mint amire számítottam. Eléggé sokkolt, még mindig a hatása alatt vagyok... A sztori fiatalokról szól, akik épp a kisérettségire készülnek. Jön egy új lány a suliba, és minden felborul. A karakterek nagyon jól el lettek találva, bár az elején kicsit erőltetettnek éreztem a színészek játékát, de aztán belejöttek és elhitették velem, hogy azok, akiknek mondják magukat. :) Lengyel Tamás is jól alakított, bár kicsit sokat kiabált és nem volt éppen szerethető a karaktere... :D Igazából mindenki jó volt, volt sok jó poén is, meg minden. :D Két dologra jöttem rá közben: 1. félek a bolond emberektől..., 2. jobb kedvesnek lenni mindenkivel, és nem ártani senkinek, mindenkinek jobb így!

Forrás
Összességében jó darab volt, nagyon fiatalos, szórakoztató, ugyanakkor elgondolkodtató is. :) Tudom ajánlani annak, aki szereti az ilyesmit, és nem zavarja a kicsit csúnyább beszéd. :D

Ti szerettek színházba járni?

2 megjegyzés:

  1. Ezt a darabot én is láttam egy főpróbás előadáson, ajándékba kaptuk a jegyet! :D Én is inkább a musicaleket részesítem előnyben, de ha már ajándék volt.. :D A végén emlékszem nem is tudtam eldönteni, hogy tetszett-e, vagy sem, én is eléggé a hatása alá kerültem. Nekem is egy kicsit durvának tűnt és a zenei elemek sem voltak semmi benne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még a Tavaszébredéssel voltam hasonlóan. Majdnem eljöttünk a szünetben, annyira sokkoló volt. Akkor nem tetszett, de így utólag visszatekintve nem is volt olyan rossz. :)
      Ez a darab viszont azért egész jó volt szerintem. Néha ilyet is kell. :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...