2012. november 17., szombat

Hajpánt kérdés

Sziasztok!

Már egy ideje azon tanakodom, hogy vajon gyerekes-e, ciki-e a hajpánt vagy sem? Van aki szerint igen, van aki szerint pedig menő. Például Blair Waldorfnak jól áll, de egy 50 éves nőnek nem biztos... xD Nos, én inkább Blairhez állok közelebb. :D De nem tudok dönteni, vegyek-e hajpántot? És ha igen, milyet? Valami szolidabbat, vagy esetleg még a masnis is belefér? Szerintetek? Ti mit gondoltok? Hoztam néhány képet segítségnek. :)





Forrás

Forrás

Forrás
A képek forrása a weheartit.com.

Mit gondoltok? Örülnék, ha elmondanátok a véleményeteket! :)

10 megjegyzés:

  1. A 2. és a 3. a kedvencem! Én nagyon szeretem ezeket a különleges hajpántokat, főleg amiknek sima gumi az anyaga és egy díszítéstől különleges! :) Szerintem hajpántra fel! Én a jól kihasználható darabokat szeretem, pl. több fekete csipkés-virágos darabom is van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azok annyira szépek! :) Na, majd körbenézek a boltokban, hátha találok vmi normálisat. :) Ha meg nem, akkor csinálok. :D

      Törlés
  2. Nekem tetszenek a hajráfok. Nyáron hordtam is párszor. Az én kedvenceim a masnisok és virágosak. Csak kár, hogy nem állnak nekem olyan jól. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy eddig még nem találtam én se olyat, ami jól állna. :D De nem adom fel a keresést! :)

      Törlés
    2. Én csak hajráfot tudok hordani, mert a hajpántok folyamatos jelleggel hátracsúsznak a fejemen... Lehet valamit rosszul csinálok??? =)

      Törlés
    3. Nem hiszem, régen nekem is hátracsúsztak. XD

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszenek a hajpántok, szinte mind a képeken is, de valahogy magamra nem tudom úgy rábuherálni ahogy szeretném. :D

    VálaszTörlés
  4. A 2,4,6,7 nagyon tetszik, én is szeretem a hajpántokat :)

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...