2012. november 23., péntek

Mini haul

Szerdán Korinnával felkerekedtünk, hogy találjunk nekem egy ruhát hugom szalagavatójára. Nem akartam egy vagyont költeni rá, így a Hádát céloztuk meg. Először a Nagyvárad tér közelében lévő Hádába mentünk, ez ilyen kilós üzlet. Itt sajnos nem jártam sikerrel, pedig igazán olcsón meg is úsztam volna, hiszen csak nem lett volna olyan nehéz a ruha. :)
Ezután átmentünk a Corvin plázába, itt is van egy Háda, de ez darabáras. Ezt a fajtát jobban szeretem, sokkal rendezettebb, áttekinthetőbb, kicsit talán igényesebb is. Ami viszont nagyon tetszett mindkét Hádában, hogy van szekrény a kabátnak/táskának. Ilyet még korábban nem láttam boltokban. És még fizetni se kell érte, csak berakod amit szeretnél és kész. :)
Végül kiválasztottunk kb 5-6 ruhát, és szerencsére az egyik jó lett. :) Amúgy ugye az a rossz a használtruha boltokban, hogy méret csak az az egy van, így vagy jó a ruha vagy nem. De legalább valami egyedit lehet találni, ami nem jön szembe veled az utcán. :)
És itt van, amit végül megvettem. Bocsi a képek miatt, nem igazán találtam helyet, ahol le tudnám fotózni. XD

Hádás ruha - 1990 Ft
Ha kíváncsi vagy a véleményemre, és a többi zsákmányra, akkor kattints a tovább gombra! :)


Ezt a ruhát Korinna szúrta ki nekem, és először egy kicsit nagynak gondoltam. De felpróbálva pont jó. :) Annyira jó a díszítés a mellrésznél, feldobja az egészet. :) Egy övvel képzeltem el, úgy kicsit karcsúbb lesz. Nekem nagyon tetszik a ruha, és szerintem kihasználható darab, máshová is jó lesz még. Annyira nem is használt és 2000 Ft-ot tuti megért. :)



Olyan aranyos szerintem. Nektek hogy tetszik?
Ezután tartottunk egy kis szünetet és felmentünk a pláza legfelső szintjére kajálni. Van egy Jóasszony nevezetű hely, ott ettünk egy-egy szelet pizzát. Nagyon finom volt, és tápláló is, és még nem is kértek olyan sokat érte. :)
Korinnával amúgy most találkoztam először, de rögtön kiderült, hogy ugyanolyan aranyos mint a blogon. :) Jól el tudtunk beszélgetni, jól éreztem magam. :) Ebéd után még elmentünk az Allee plázába is, ahol már korábban kinéztem egy kabátot az Orsay-ben. Rögtön meg is találtam, felpróbáltam, és úgy döntöttem, hogy megveszem. :)


Orsay kabát - 16000 helyett 11000 Ft



Nagyon tetszik a kabát, bár első ránézésre nem jött be, de felpróbálva nagyon jó. A hossza is pont megfelelő, fenék alá ér, szóval fázni se fogok. :) Szerintem elég meleg is, de lehet még aláöltözni is. Az ára se volt annyira vészes, főleg, hogy le volt értékelve. Amúgy az Orsay-ben most minden kabátra 30% kedvezmény van, úgyhogy aki szeretne kabátot az siessen! :) Vannak még jók. :)



Még a szőrmegallér is egészen tetszik, és különösen jó, hogy kapucnis, így sapkát se muszáj mindig felvenni hozzá. Szerintem nagyon jó lesz így télre, már várom, hogy hordhassam! :)

Igazából a szerdai vásárlás ennyi volt, de ez így elég kevés dolog, szóval még gondoltam, hogy megmutatom milyen körömlakkot vettem múltkor. :)


Ezt a kis csodát 560 Ft-ért vettem, szerintem megérte. :) Hamarosan lesz róla teszt is, mert azóta már ki is próbáltam. :)

Hogy tetszenek a dolgok? Ti miket vettetek mostanában? :)

A blog már facebookon is fenn van, az oldalsávban tudjátok is lájkolni. :) És mivel a blog elérte, sőt túl is lépte az 5000 látogatót, ezért hamarosan nyereményjáték indul! :)

6 megjegyzés:

  1. Köszi! :DDD
    Mindenképpen készüljenek majd élesben is képek a szalagavatón! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini ez a ruha, jó vétel volt szerintem :))

    VálaszTörlés
  3. imádok turizni, igazi kincseket lehet találni fillérekért

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...