2012. november 10., szombat

Vác Instagram képekben

Sziasztok!

Még a múlt héten, vagyis hétvégén voltunk Vácon a barátommal, de csak most jutottam el idáig, hogy megosszam veletek a képeket. :D
Szerencsések vagyunk, mert nagyon közel lakunk Váchoz, így én pl. fél óra alatt meg tudom közelíteni. :) Nagyon szeretem ezt a kis várost, mert igazán szép, hangulatos, főleg így ősszel. De érdemes kimenni nyáron is a Váci Világi Vigalomra. :)
Vannak szép, régi részei, még egy várral is büszkélkedhet. Ami igazán tetszik, az a főtér! Nagyon szépen ki van alakítva, és nemrégiben lett felújítva. Van ott egy régi templomrom is, ez is hozzájárul a történelmi hangulathoz.
Amit még érdemes megnézni, az például a Postapark. De vannak hangulatos kávézók, cukrászdák is, és egy Váci csokizó! :) Természetesen ezt nem hagyhattuk ki, mivel ugye csokifüggő vagyok. :D
Sajnos elfelejtettem képeket készíteni arról, hogy mit fogyasztottam, így csak szóban tudom elmondani. Elég hideg idő volt, úgyhogy egy forrócsokival kezdtem, méghozzá almáspitéssel. :D Bizony! És tényleg olyan íze volt. :) A barátom pedig mézes-fahéjasat ivott, az meg olyan volt, mint a mézeskalács, olyan karácsonyi hangulata volt. :) Emellé még ettem egy sütit, egy szilvás morzsás pitét. Isteni volt az is. :) Végül pedig nem mulasztottam el megkóstolni a bonbonokat sem. :D Ettem két fantasztikusan finomat, és sajnos a végén egy kevésbé finomat. De összességében nagyon meg vagyok elégedve ezzel a csokizóval. Az ár és a minőség igen jó viszonyban vannak egymással, csakúgy mint a kiszolgálás és a hely színvonala. :) Nem olcsó hely, de ezért tényleg nagyon finom és igényes dolgokat kapsz. Nagyon tudom ajánlani mindenkinek!

Most pedig következzenek a képek, hiszen a címben ezt ígértem. :)

Ez a cuki kutyus követett minket egy darabon :)


  
Szerény személyem jól beöltözve :D


Dunaparti sétány


A Főtér este



Háttérben a csokizó :D

Remélem tetszettek a képek, és valamennyire átadták a hangulatot. :) Még elég kezdő vagyok ebben az instagramos dologban, szóval bocsi a képek össze-visszasága miatt. :D

Ti voltatok már Vácott? Hogy tetszett?

6 megjegyzés:

  1. Még szerencse, hogy itt van előttem egy doboz Merci, mert eléggé elcsábultam a csokizót olvasva! :D
    Nagyon hangulatos képek lettek és nagyon aranyos rólad az a kép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Az a csokizó nagyon jó volt! Bármikor visszamennék. :)
      Köszi szépen. :)

      Törlés
  2. Én Vácon lakom, szóval nekem ismerős volt minden amiről írtál. A csokizó tényleg szupi hely! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó lehetett nektek :) Abba a csokizóba én is elmennék :D

    VálaszTörlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...