2012. november 3., szombat

Novemberi must have

Kicsit késve ugyan, de meghoztam a novemberi kedvenc termékeket! :) Igyekeztem sokféle dolgot válogatni, de azt hiszem a ruhák vannak túlnyomó többségben. :D Nem is ontanám tovább a szót, nézzük a képeket! :)


Lush tusfürdő (nyami :P)

Cuki olvadt hóemberes fürdőtömb (Lush)

Lush arctisztító

Tim Burton rajongóknak ;)

Mert kell egy klasszikus is :)
Akik szeretik a One Direction-t ;)

Bershka kötött kardigán

Egyszerű, strasszos gallérral díszített póló (Bershka)

Cuki masnis pamutruha (H&M)

H&M szoknya
Promod kardigán

Jó kis meleg pulcsi (Stradivarius)

Szerelem :) (Stradivarius)

Igazán tetszetősek az új essence Home Sweet Home termékek :)
Érdemes kipróbálni a Maybelline BB krémét

Beleszerettem ebbe Maybelline lakkba :)


A várva várt folytatás :)

Nagyjából ezeket gondoltam a hónap mindenképpen beszerezendő dolgainak. :) Úgyis jön a Joy vásárlási láz, szóval irány a pláza! :D És akár már a karácsonyi kívánságlistára is felkerülhet néhány cucc, hiszen a karácsony is mindjárt itt van. :)

Ti terveztek venni valamit? :)


2 megjegyzés:

  1. Mennyire jó ruhákat válogattál össze! :) Még én is szeretnék egy-két dolgot beszerezni, ráadásul a barátnőm is jön fel Pestre jövő hétvégén! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Lehet, hogy be is szerzem majd valamelyiket. :)

      Törlés

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...