2012. november 15., csütörtök

Csacsogós Csütörtök - Szépségápolási TAG

Sziasztok!

Ma egy TAG-et hoztam nektek, bár eredetileg nem ez volt a terv. Viszont megláttam Belle oldalán és nagyon megtetszett! :) Még úgy se csináltam TAG-et, és gondoltam ideje kipróbálni. :)



1. Egyenes haj vagy göndör haj?
Forrás

Göndör! Vagyis inkább hullámos. :D Olyasmi, mint a képen. 

2. Szoli vagy önbarnítás?

Természetes napfény! Nem vagyok híve egyik módszernek se, olyan műbarna (vagy narancssárga) lesz tőle az ember… Amúgy meg jó nekem az is, ha fehér vagyok. 100 éve pl az volt a szép, és gáz volt, ha valaki barna volt… :D


3. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?
Hát, nehéz kérdés. De szerintem nem. Egy-két napig bírnám, de utána nagyon hiányozna. Nekem a szempillaspirál a minimum. :D



4. Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Rendszerint szemceruzát használok, de csak mert lusta vagyok a tussal bíbelődni. :D Pedig az tartósabb és szebb is tud lenni. 



5. Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Egyszer volt rajtam csak műszempilla, akkor is egy divatbemutatóra kellett. De ha mindenáron dönteni kell, akkor legyen a tincses, az annyira nem mű. :D



6. Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Inkább helyett.  Nem szoktam alapozót használni, de szerencsére nincs is rá szükségem.



7. Alapozó vagy BB krém?
Nyilván BB krém, de ezt is ritkán használom, általában elég a korrektor.



8. Szájfény vagy rúzs?
Jobban szeretem a szájfényt, a rúzsoktól tartok egy kicsit. xD



9. Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Azt hiszem a pigmentáltra szavazok! 



10. Avon vagy Oriflame? 
Határozottan az Avon! Bár az Oriflame se olyan rossz, de valamiért mindig az Avont választottam.



11. Színes smink vagy natúr smink?
Nem szeretek nagyon színesen sminkelni, úgyhogy inkább a natúrra szavazok. Bár lehet, hogy ezen változtatnom kéne. :D



12. Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Lemosható. Bár még nem próbáltam lehúzhatót, de egy kicsit tartok tőle…



13. Bronzosító vagy pirosító?
Egyszer kipróbáltam a bronzosítót, de elég fura lett. Úgyhogy pirosító. 



14. Hosszú pillák vagy dús pillák?
Mindkettő! :D Bár igazából nekem egyik se adatott meg, szempillaspirállal egy kicsit jobb a helyzet.


15. Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Körömlakkokban viszont abszolút a színeset szeretem! Minden jöhet, kivéve a nagyon rikító, neonos árnyalatok. 



16. Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Régen este mostam, de mostanában inkább reggel, vagy délelőtt. Úgy szépen meg tud száradni, és ha kell, még ki is tudom vasalni.



17. DM vagy Rossmann?
Ez olyan mint az Avon vagy Oriflame. Valamiért mindig a Rossmanba jártam, de azért a DM-ben is megfordultam párszor. 


18. Borotva vagy gyanta?

Leggyakrabban borotvát használok, bár tudom, hogy nem kéne… De inkább epilátor, a gyanta csak végső megoldás. :D

19. Műköröm vagy lakkozás?
Műkörmöt soha! Azt hiszem ezzel mindent elmondtam. :D 

20. Rövid vagy hosszú haj?
Már nagyon szeretném, hogy megnőjön a hajam, szóval hosszú. Azzal annyit mindent lehet csinálni, sőt, ha akarom rövidet formázok belőle. 


21. Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 

Ugye nem használok nagyon rúzst, de akkor inkább legyen az élénk, csillogós.


22. Hányszor mosol arcot naponta? Mivel?

Kétszer, és vízzel. :D De van, hogy Bioderma Hydrabio Tonique-kal is áttörlöm.

23. Milyen bőrtípushoz tartozol?
Ezt sose tudtam igazán eldönteni, de leginkább a szárazhoz. 

24. Használsz bőrradírt? Milyet?
Néha szoktam Lush testradírt használni, az nagyon jó, illetve Neutrogena arcradírt.


25. Vannak szeplőid?

Vannak, de nem olyan sok, hogy zavaró lenne.

26. Tudod, hogy milyen árnyalatú a bőröd? 
Nem igazán, de elég halvány, világos.


27. Milyen gyakran bököd ki a szemed szemceruzával?

Nem szoktam. :D 

28. Vettél már sminket az e-bay-en?
Még nem, de nem is tervezek.


29. Szereted a drogériás sminkeket?

Douglas szemhéjpalettát használtam, az nagyon jó. :)

30. Gondoltál már rá, hogy smink leckéket vegyél, sminkes iskolába járjál?
Nem igazán, de ha valaki ingyen megtanít, állok elébe. 

31. Mi az a sminkes hiba, amit legjobban utálsz? 
Amikor összefestékezem a spirállal a már kifestett szemem. :D

32. Melyik hírességnek tökéletes mindig a sminkje?
Leginkább Amanda Seyfried sminkjei jönnek be a legjobban. Szép, szolid és mindig jól áll neki! 



33. Mit gondolsz a sminkről?
Szinte bármire képes! Csúnyából szépet, szépből csúnyát tud csinálni, bármit el lehet érni vele. :D



Ti mit gondoltok? Legyen még TAG?

2 megjegyzés:

Bátran írjatok, kíváncsi vagyok a véleményetekre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...